איך יראה היומיום שלך?
מהות התפקיד הינה תמיכה בהיבטים הטכניים, אופרטיביים ושירותיים במחלקת המכירות של העמותה, האמונה על מכירות מוצרי העמותה, סדנאות והרצאות לקהל העסקי
איך ייראה היום-יום?
• עבודה בממשק עם לקוחות עסקיים של "אנושופ" ברכישת מוצרי העמותה וסדנאות
• עבודה רציפה על מערכת הPRIORITY, בחינת מלאי קיים, הקמת לקוח, הפקת הזמנות ותקשורת עם לקוחות העמותה
• מתן מענה ראשוני לרבות הסבר מקדים ומיפוי צרכים ללקוחות המתעניינים במוצרי העמותה / סדנאות והרצאות
• טיפול בפניות נכנסות בנושא יום R U OK ובחינת בקשות נלוות לסדנאות והרצאות
• יצירת קשר מקדים עם הרשויות המקומיות השונות ברחבי הארץ
• תיאום אדמיניסטרטיבי הנחיות והרצאות בין מנחים לבין לקוחות העמותה
מה אנחנו מחפשים?
מה תכלס צריך?
• ניסיון קודם בתפקיד מנהלתי וסביבת עבודה מרובת מערכות וממשקים
• יכולת התנסחות גבוהה, ייצוגיות ושירותיות לצד יכולות אופרטיביות מצוינות תוך עמידה בזמנים בסביבה מרובת משימות
• יחסי אנוש מעולים ויכולת לרתום ממשקי עבודה לשיתוף פעולה פורה ומיטבי
• סדר וארגון ואוריינטציה טכנולוגית לעבודה מרובת מערכות
• פתיחות וגמישות מחשבתית ותפעולית הן יחד
נדרשת לתפקיד זמינות מיידית ל3 ימי עבודה (קצרים) בשבוע, שעות עבודה יחסית גמישות.
להגשת מועמדות
המשרה פונה לנשים ולגברים.