1. ראשי
  2. צפון
  3. מנהל.ת הוסטל (חיפה, 100%)

מנהל.ת הוסטל (חיפה, 100%)

מספר משרה: 637410
מיקום: צפון

למה כדאי לעבוד אצלנו? אנוש העמותה הישראלית לבריאות הנפש למעלה מ 40 שנה ופועלת לקידום תחום בריאות הנפש בחברה הישראלית. אנחנו ארגון של אנשים ואצלנו האדם במרכז – רואים את העובדים, מעניקים תחושה ביתית, מקשיבים, מדברים בגובה העיניים, נותנים לגיטימציה לקושי ותמיכה חברתית ורגשית, רוצים לשמוע את הקול שלכם, לממש רעיונות חדשניים וביחד לעשות שינוי, להתקדם ולהשפיע.

מטרת המסגרת היא לתת מענה שיקומי וחברתי, לספק תחושת שייכות והכלה, להקנות מיומנויות חיים בסיסיות ומתקדמות ולמצות את הפוטנציאל האישי של המתמודדים החיים בה.

ניהול הוסטל הוא תפקיד ייחודי המשלב ניהול מקצועי, ניהולי ואנושי – תפקיד שבליבו שליחות. מנהל/ת ההוסטל עומד/ת בראש מסגרת שיקומית קהילתית לדיירים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ומוביל/ה צוות מקצועי רב-תחומי בעבודה יומיומית של ליווי, העצמה, ושילוב בקהילה. זהו תפקיד שמשלב חזון ועשייה, ראייה מערכתית לצד רגישות לפרטים, אחריות על בריאות ובטיחות לצד פיתוח מקצועי של הצוות – כל זאת באווירה אנושית ומכילה.

מה תכלס עושים בעבודה?
-אחריות כוללת על ניהול שוטף של ההוסטל: תפעול, תקציב, משאבי אנוש, בקרה ודיווח.
-ניהול והובלת צוות רב-מקצועי: מתאמי טיפול, מדריכים, אחות, ועוד – כולל גיוס, הדרכה, ליווי ושימור.
-פיתוח והטמעת תהליכי שיקום אישיים עבור הדיירים, בשיתוף עם הגורמים המקצועיים.
-אחריות לביטחון ולרווחת הדיירים, שמירה על איכות החיים במסגרת, עמידה בנהלי בטיחות ובריאות.
-קשר שוטף עם משפחות, גורמי סל שיקום, פסיכיאטרים, מחלקות רווחה, ומשרד הבריאות.
-עמידה בנהלים ודרישות הרגולציה, הכנה לביקורות, וניהול תיקי דיירים וצוות.
-פיתוח מקצועי של ההוסטל – פרויקטים, יוזמות קהילתיות, פעילויות שיקומיות ועוד.

איך יראה היומיום שלך?

למה כדאי לעבוד אצלנו? אנוש העמותה הישראלית לבריאות הנפש למעלה מ 40 שנה ופועלת לקידום תחום בריאות הנפש בחברה הישראלית. אנחנו ארגון של אנשים ואצלנו האדם במרכז – רואים את העובדים, מעניקים תחושה ביתית, מקשיבים, מדברים בגובה העיניים, נותנים לגיטימציה לקושי ותמיכה חברתית ורגשית, רוצים לשמוע את הקול שלכם, לממש רעיונות חדשניים וביחד לעשות שינוי, להתקדם ולהשפיע.

מטרת המסגרת היא לתת מענה שיקומי וחברתי, לספק תחושת שייכות והכלה, להקנות מיומנויות חיים בסיסיות ומתקדמות ולמצות את הפוטנציאל האישי של המתמודדים החיים בה.

ניהול הוסטל הוא תפקיד ייחודי המשלב ניהול מקצועי, ניהולי ואנושי – תפקיד שבליבו שליחות. מנהל/ת ההוסטל עומד/ת בראש מסגרת שיקומית קהילתית לדיירים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ומוביל/ה צוות מקצועי רב-תחומי בעבודה יומיומית של ליווי, העצמה, ושילוב בקהילה. זהו תפקיד שמשלב חזון ועשייה, ראייה מערכתית לצד רגישות לפרטים, אחריות על בריאות ובטיחות לצד פיתוח מקצועי של הצוות – כל זאת באווירה אנושית ומכילה.

מה תכלס עושים בעבודה?
-אחריות כוללת על ניהול שוטף של ההוסטל: תפעול, תקציב, משאבי אנוש, בקרה ודיווח.
-ניהול והובלת צוות רב-מקצועי: מתאמי טיפול, מדריכים, אחות, ועוד – כולל גיוס, הדרכה, ליווי ושימור.
-פיתוח והטמעת תהליכי שיקום אישיים עבור הדיירים, בשיתוף עם הגורמים המקצועיים.
-אחריות לביטחון ולרווחת הדיירים, שמירה על איכות החיים במסגרת, עמידה בנהלי בטיחות ובריאות.
-קשר שוטף עם משפחות, גורמי סל שיקום, פסיכיאטרים, מחלקות רווחה, ומשרד הבריאות.
-עמידה בנהלים ודרישות הרגולציה, הכנה לביקורות, וניהול תיקי דיירים וצוות.
-פיתוח מקצועי של ההוסטל – פרויקטים, יוזמות קהילתיות, פעילויות שיקומיות ועוד.

מה אנחנו מחפשים?

מה צריך שיהיה לך?
-תואר ראשון /שני בעבודה סוציאלית /אח /ות פסיכיאטרי /ת. ריפוי בעיסוק.
-בעל /ת תואר שני בפסיכולוגיה או קרימינולוג /ית קליני /ת או בעל /ת תואר שני בבריאות נפש קהילתית – חובה.
-בעל /ת ותק של 3 שנים לפחות במקצוע בתחום בריאות הנפש.
-בעל /ת היכרות עם המערכת השיקומית בבריאות

להגשת מועמדות

סוגי קבצים מורשים: pdf, doc, docx, Max. file size: 64 MB.
צרף קובץ
איך הגעת אלינו
בהעלאת קובץ קורות חיים, ניתן להעלות קיבצי וורד או PDF.
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

המשרה פונה לנשים ולגברים.

תפריט