איך יראה היומיום שלך?
תיאור המשרה
התפקיד כולל אחריות רחבה על תהליכי העסקה, רווחה וליווי עובדים לאורך מסלול חייהם בארגון.
תנאי העסקת העובדים
•	טיפול בשינויי העסקה (אחוזי משרה, תפקיד, שכר וכיו"ב) והכנת המסמכים הנדרשים.
•	שמירה על תיקי עובדים מסודרים ומעודכנים, במטרה לוודא שכל הנתונים והמסמכים הנדרשים נמצאים בתיק העובד.
•	מתן מענה לפניות העובדים בנושאים הקשורים לזכויות העובדים בארגון
•	מתן מענה ותמיכה לעובדים חדשים החל מתחילת דרכם בעמותה.
רווחה/חווית עובד
•	אחריות על תכנון, חשיבה יצירתית, ביצוע, ויישום של פעילויות ותכניות רווחה חוצות ארגון. פעילויות מגוונות לאורך השנה, חגים, אירועים ארגוניים, כנסים ועוד.
•	עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים, לרבות ספקים, הצעות מחיר, ניהול מו"מ.
•	אחריות תפעולית על חלק מההיבטים האדמיניסטרטיביים של מערך הרווחה (תיאומים, טפסים, רשימות עובדים, הפקת נתונים וכד’).
•	ליווי מנהלים ועובדים במצבי חיים שונים ורגישים.
לימודים והשתלמויות
•	טיפול בטפסי התחייבות ללימודים, מלגות והסדרת רישום לקורסים מול בי"ס לשיקום.
•	מעקב ובקרה אחר התחייבויות ותשלומים.
סיום העסקה
•	ניהול תהליך סיום העסקה של עובד לרבות ליווי המנהלים בהכנות לשימוע והובלת שיחות שימוע בפועל.
•	הוצאת מסמכי סיום העסקה ושליחת שאלוני סיום לעובדים.
מה אנחנו מחפשים?
דרישות התפקיד
• השכלה גבוהה – חובה
• שליטה בתוכנות אופיס – חובה
• ניסיון קודם בתחום הגיוס / משאבי אנוש
• ידע בדיני עבודה – יתרון
• נכונות לעבודה בסביבה משתנה הכוללת משימות מגוונות בהתאם לצרכי הארגון.
• הכרות עם מערכות שכר, HR או גיוס – יתרון. היכרות עם מערכת חילן – יתרון משמעותי
• גישה שירותית ויחסי אנוש טובים כמו גם יכולת עבודה בצוות
• הבנה מערכתית ויכולת ניתוח נתונים לצד עמידה תחת לחץ וריבוי משימות
להגשת מועמדות
המשרה פונה לנשים ולגברים.

