1. ראשי
  2. שרון
  3. רכז.ת משאבי אנוש – החלפה לחל"ד (100%, כפר סבא)

רכז.ת משאבי אנוש – החלפה לחל"ד (100%, כפר סבא)

מספר משרה: 575848
מיקום: שרון

תיאור המשרה
התפקיד כולל אחריות רחבה על תהליכי העסקה, רווחה וליווי עובדים לאורך מסלול חייהם בארגון.

תנאי העסקת העובדים
• טיפול בשינויי העסקה (אחוזי משרה, תפקיד, שכר וכיו"ב) והכנת המסמכים הנדרשים.
• שמירה על תיקי עובדים מסודרים ומעודכנים, במטרה לוודא שכל הנתונים והמסמכים הנדרשים נמצאים בתיק העובד.
• מתן מענה לפניות העובדים בנושאים הקשורים לזכויות העובדים בארגון
• מתן מענה ותמיכה לעובדים חדשים החל מתחילת דרכם בעמותה.

רווחה/חווית עובד
• אחריות על תכנון, חשיבה יצירתית, ביצוע, ויישום של פעילויות ותכניות רווחה חוצות ארגון. פעילויות מגוונות לאורך השנה, חגים, אירועים ארגוניים, כנסים ועוד.
• עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים, לרבות ספקים, הצעות מחיר, ניהול מו"מ.
• אחריות תפעולית על חלק מההיבטים האדמיניסטרטיביים של מערך הרווחה (תיאומים, טפסים, רשימות עובדים, הפקת נתונים וכד’).
• ליווי מנהלים ועובדים במצבי חיים שונים ורגישים.

לימודים והשתלמויות
• טיפול בטפסי התחייבות ללימודים, מלגות והסדרת רישום לקורסים מול בי"ס לשיקום.
• מעקב ובקרה אחר התחייבויות ותשלומים.

סיום העסקה
• ניהול תהליך סיום העסקה של עובד לרבות ליווי המנהלים בהכנות לשימוע והובלת שיחות שימוע בפועל.
• הוצאת מסמכי סיום העסקה ושליחת שאלוני סיום לעובדים.

איך יראה היומיום שלך?

תיאור המשרה
התפקיד כולל אחריות רחבה על תהליכי העסקה, רווחה וליווי עובדים לאורך מסלול חייהם בארגון.

תנאי העסקת העובדים
• טיפול בשינויי העסקה (אחוזי משרה, תפקיד, שכר וכיו"ב) והכנת המסמכים הנדרשים.
• שמירה על תיקי עובדים מסודרים ומעודכנים, במטרה לוודא שכל הנתונים והמסמכים הנדרשים נמצאים בתיק העובד.
• מתן מענה לפניות העובדים בנושאים הקשורים לזכויות העובדים בארגון
• מתן מענה ותמיכה לעובדים חדשים החל מתחילת דרכם בעמותה.

רווחה/חווית עובד
• אחריות על תכנון, חשיבה יצירתית, ביצוע, ויישום של פעילויות ותכניות רווחה חוצות ארגון. פעילויות מגוונות לאורך השנה, חגים, אירועים ארגוניים, כנסים ועוד.
• עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים, לרבות ספקים, הצעות מחיר, ניהול מו"מ.
• אחריות תפעולית על חלק מההיבטים האדמיניסטרטיביים של מערך הרווחה (תיאומים, טפסים, רשימות עובדים, הפקת נתונים וכד’).
• ליווי מנהלים ועובדים במצבי חיים שונים ורגישים.

לימודים והשתלמויות
• טיפול בטפסי התחייבות ללימודים, מלגות והסדרת רישום לקורסים מול בי"ס לשיקום.
• מעקב ובקרה אחר התחייבויות ותשלומים.

סיום העסקה
• ניהול תהליך סיום העסקה של עובד לרבות ליווי המנהלים בהכנות לשימוע והובלת שיחות שימוע בפועל.
• הוצאת מסמכי סיום העסקה ושליחת שאלוני סיום לעובדים.

מה אנחנו מחפשים?

דרישות התפקיד
• השכלה גבוהה – חובה
• שליטה בתוכנות אופיס – חובה
• ניסיון קודם בתחום הגיוס / משאבי אנוש
• ידע בדיני עבודה – יתרון
• נכונות לעבודה בסביבה משתנה הכוללת משימות מגוונות בהתאם לצרכי הארגון.
• הכרות עם מערכות שכר, HR או גיוס – יתרון. היכרות עם מערכת חילן – יתרון משמעותי
• גישה שירותית ויחסי אנוש טובים כמו גם יכולת עבודה בצוות
• הבנה מערכתית ויכולת ניתוח נתונים לצד עמידה תחת לחץ וריבוי משימות

להגשת מועמדות

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
סוגי קבצים מורשים: pdf, doc, docx, Max. file size: 64 MB.
צרף קובץ
איך הגעת אלינו
privacy policy(חובה)
בהעלאת קובץ קורות חיים, ניתן להעלות קיבצי וורד או PDF.

המשרה פונה לנשים ולגברים.

תפריט