תקשוב

תקשוב

חברת תקשוב,  חברת  Call Center לניהול מרכזי שירות ומכירה במיקור חוץ, בשיתוף עם אנוש

מפעילים מוקד טלפוני חברתי במרכז העמותה בתל אביב.

במוקד הטלפוני החברתי עובדים המתמודדים עם קשיים נפשיים לאחר שקיבלו הכשרה מתאימה

ומעניקים בו שירות מענה ושירותי מכירה טלפוניים, שירות זימון תורים, שירותי מענה עסקי, ביצוע סקרים, טיוב נתונים, תיאומי שליחויות ועוד.

המתמודדים מקבלים שכר עבודה מחברת תקשוב והם פועלים כיחידה השייכת ליתר המוקדים של החברה. המתמודדים העובדים במקום מלווים על ידי מנהלת מוקד מטעם חברת תקשוב אשר אחראית על הפן הלוגיסטי, התפעולי והמקצוע, ובנוסף, מלווים על ידי צוות שיקום מטעם אנוש.

עבודה במוקד הטלפוני של חברת תקשוב היא הזדמנות תעסוקתית ושיקומית למתמודדי הנפש המאפשרת להם עצמאות כלכלית, מיצוי תעסוקתי, השתלבות חברתית והעלאת תחושת הביטחון והערך העצמי.

בעלי עסקים וחברות אשר מעוניינים בשירות מענה טלפוני מהיר ומקצועי עם ערך חברתי משמעותי יוכלו למצוא זאת במוקד הטלפוני החברתי המשותף של עמותת אנוש וחברת תקשוב.

המוקד עומד בכל היעדים התפעוליים והאיכותיים, ברמת שירות גבוהה, לשביעות רצון הלקוחות.

המתמודדים מספרים על חווית העבודה במוקד:

"עבדתי בהרבה מקומות בשוק החופשי ואף פעם לא הרגשתי כזה בטחון וכזה משמעותי, המוקד זה בית".

"אני מרגישה שאני מצליחה להביא לידי ביטוי את היכולות שלי, אני מתעוררת בשמחה לעבודה".

מנהלי תקשוב על העבודה במקום:

"הפרויקט הזה גורם לנו להתרגשות רבה, אנחנו שמחים על השותפות ויותר מכל שמחים על התוצאות אותם מביאים המוקדנים ביחידת תקשוב- אנוש".

"אנחנו מגדירים את מוקד תקשוב אנוש כהצלחה גדולה, היות והמוקד מוכיח את עצמו הן ברמה הערכית והן ברמה העסקית"

tikshuv-logo

לקוחותינו

 

 

 

 

 

 

מוקד תקשוב במרכז אנוש תל אביב: הזרם 10 קומה 4 תל אביב, 09-8633333

למידע ופרטים נוספים פנו ל: עתליה מסלטי שולמן, atalia.m@enosh.org.il

 

תאריך: