תקשוב

מוקד טלפוני
חברת "תקשוב" – חברה לניהול מרכזי שירות ומכירה במיקור חוץ, בשיתוף עם אנוש
מפעילים מוקד טלפוני, בסניף העמותה בתל אביב.
במוקד עובדים המתמודדים לאחר שקיבלו הכשרה מתאימה.
- מחפש שירות מענה טלפוני ללקוחותייך?
- מאמין בשירות מהיר ומקצועי?
- מעדיף להתקשר עם ספקים בעלי ערך חברתי?
הכירו את המוקד הטלפוני החברתי המשותף של עמותת אנוש וחברת תקשוב – לאפיון, הקמה ותפעול של מוקדי שירות ומכירה.
***מוקדי שירות ומכירה ***זימון תורים ***מוקדי הד הוק ***שירותי מענה עסקי***סקרים***טיוב נתונים
חזון החברה משלב מצוינות עסקית עם גיוון תעסוקתי וחיבור לקהילה!
חברת תקשוב הוקמה בשנת 1996 כחברת CALL CENTER
מובילה את בשורת מוקדי השירות במיקור חוץ***21 סניפים בפריסה ארצית***כ – 3,500 עמדות שירות ומכירה***כ – 4 מיליון שיחות בחודש***למעלה מ – 500,000 שיחות שירות ומכירה ביום*** מעסיקה למעלה מ – 5,000 עובדים***מחזיקה בתקן הבינלאומי 0991 ISO
החברה שמה לה למטרה להיות ארגון מוביל ופורץ דרך בישראל בהעסקת אנשים עם מוגבלות – תקשוב מכירה בערך החברתי, הישראלי והעסקי בהעסקת עובדים אלו ומחויבת לתרום ממשאביה לקידום תעסוקה הוגנת ונכונה של עובדים עם מוגבלות בישראל.
בשנה האחרונה מפעילה תקשוב מוקד שירות בסניף אנוש בתל-אביב. במוקד מועסקים כ-11 מתמודדים והוא עומד בכל היעדים התפעוליים והאיכותניים, לשביעות רצון הלקוחות.
פרטי התקשרות:
טל': 09-8633333, נייד: 054-7110335