תקשוב

תקשוב


מוקד טלפוני

חברת “תקשוב” – חברה לניהול מרכזי שירות ומכירה במיקור חוץ, בשיתוף עם אנוש

מפעילים מוקד טלפוני,  בסניף העמותה בתל אביב.

במוקד עובדים המתמודדים לאחר שקיבלו הכשרה מתאימה.

  • מחפש שירות מענה טלפוני ללקוחותייך?
  • מאמין בשירות מהיר ומקצועי?
  • מעדיף להתקשר עם ספקים בעלי ערך חברתי?

הכירו את המוקד הטלפוני החברתי המשותף של עמותת אנוש וחברת תקשוב  – לאפיון, הקמה ותפעול של מוקדי שירות ומכירה.

***מוקדי שירות ומכירה ***זימון תורים ***מוקדי הד הוק ***שירותי מענה עסקי***סקרים***טיוב נתונים

tikshuv-logo 

חזון החברה משלב מצוינות עסקית עם גיוון תעסוקתי וחיבור לקהילה!

חברת תקשוב הוקמה בשנת 1996 כחברת CALL CENTER

מובילה את בשורת מוקדי השירות במיקור חוץ***21 סניפים בפריסה ארצית***כ – 3,500 עמדות שירות ומכירה***כ – 4 מיליון שיחות בחודש***למעלה מ – 500,000 שיחות שירות ומכירה ביום*** מעסיקה למעלה מ – 5,000 עובדים***מחזיקה בתקן הבינלאומי 0991 ISO

החברה שמה לה למטרה להיות ארגון מוביל ופורץ דרך בישראל בהעסקת אנשים עם מוגבלות – תקשוב מכירה בערך החברתי, הישראלי והעסקי בהעסקת עובדים אלו ומחויבת  לתרום ממשאביה לקידום תעסוקה הוגנת ונכונה של עובדים עם מוגבלות בישראל.

בשנה האחרונה מפעילה תקשוב מוקד שירות בסניף אנוש בתל-אביב. במוקד מועסקים כ-11 מתמודדים והוא עומד בכל היעדים התפעוליים והאיכותניים, לשביעות רצון הלקוחות.

לקוחותינו

פרטי התקשרות:

טל’: 09-8633333

054-7691890

mordia@tikshoov.co.il | sapirsh@tikshoov.co.il

 

תאריך: